Sunday, February 14, 2010

andai kutahu... ungu

andai kutahu... ungu (video on youtube)


andai ku tahu, kapan tiba ajalku
ku akan memohon, Tuhan tolong panjangkan umurku
andai ku tahu, kapan tiba masaku
ku akan memohon, Tuhan jangan Kau ambil nyawaku

chorus:
aku takut, akan semua dosa-dosaku
aku takut, dosa yang terus membayangiku

andai ku tahu, malaikatMu kan menjemputku
izinkan aku, mengucap kata taubat padaMu..
ampuni aku, dari segala dosa-dosaku
ampuni aku, menangis ku bertaubat padaMu

aku manusia, yang takut neraka.
namun aku juga, tak pantas di surga
andai ku tahu, kapan tiba ajalku
izinkan aku, mengucap kata taubat padaMu
ampuni aku, dari segala dosa-dosaku
ampuni aku, menangis ku bertaubat padaMu

2 comments:

MamaQis said...

luv this song so much.
people should write more of these type of song with these kind of music. its more appealing to the young generation.

mat asri said...

agree.. not just song about love and frustration only :)

GoogleAd

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...