Sunday, January 29, 2012

Jamal Abdillah, Hattan & M.Nasir - Kepadamu Kekasih...



I just love this meaningful song....


Kepada Mu Kekasih       Artist: M Nasir  (singer M Nasir, Jamal Abdillah, Hattan)
KepadaMu Kekasih  Aku berserah
Kerana ku tahu Kau lebih mengerti
Apa yang terlukis di cermin wajahku ini
Apa yang tersirat di hati  Bersama amali
 KepadaMu Kekasih  Aku bertanya
Apakah Kau akan menerimaku kembali
Atau harus menghitung lagi  Segala jasa dan bakti
Atau harus mencampakku ke sisi Tanpa harga diri
 Hanya padaMu Kekasih  Aku tinggalkan
Jawapan yang belum ku temukan
Yang bakal aku nantikan
Bila malam menjemputku lena beradu
 KepadaMu Kekasih   Aku serahkan
Jiwa dan raga  Jua segalanya
Apakah Kau akan menerima penyerahan ini
Apakah Kau akan menerimaku…… Dalam keadaan begini

Sekilas pandang mungkin lagu ini ibarat sang kekasih kepada kekasihnya.... jika lebih diteliti ia lebih kepada Hamba kepada penciptanya, atas kesalahan sang hamba dan jika sang pencipta bakal menerima amalan sang hamba

No comments:

GoogleAd

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...