Sunday, September 19, 2010

Pembunuh bersiri menipu gelaran Datuk

aku pun heran, masa kes Kugan yang sudah confirm samseng, penjahat, samdol... semua melalak,  melonjak, angkat bendera demo.... sekarang apa cerita? Lu pikir la sendiri, orang lain buat semua tak apa, tak mengapa, tak ambil pot, tak ambil paruah. Nak kene batang hidung sendiri baru nak kecoh.....

seperti enau dalam belukar, melepaskan pucuk masing-masing 

untuk yang tak reti, tak paham, lupa bahasa perumpamaan, ye lah sekarang dah ramai sangat whatchamacalled Melayu LIBERAL (yang aku rasa bodoh, bangang, bengap tak belajar sejarah tok nenek dia yang tunggang langgang setengah mampus dan ada yang mampus pun, buka tanah, pertahankan tanah yang dia pijak sekarang ni, yang dia tau sekarang perut, poket, hati dah senang apa perduli sejarah bangang tu) maksud nya adalah....

"Tidak memperdulikan hal orang lain. Pentingkan diri sendiri."

from: http://www.mykmu.net/?p=1933
 | 

Pembunuh bersiri menipu gelaran Datuk




"Siapa makan cili,  dialah rasa pedas.  Ahli seumur hidup DAP telah ditangkap sebagai suspek utama kes pembunuhan kejam bersiri,  DAP rasa panas.

Tony Pua mengamuk sakan bila suspek utama kes pembunuhan berprofil tinggi,  Datuk Sosilawati didedahkan sebagai Datuk Pathmanabhan A/L Nalliannen (nombor kad pengenalan 690211-10-5525,  merupakan ahli seumur hidup DAP,  seorang peguam serta ahli Bar Council.

“Utusan Malaysia terus berkempen untuk memfitnah pemimpin Pakatan Rakyat, khususnya DAP dengan dakwaan yang tidak berasas serta sindiran dengan tujuan meracuni minda pembaca dan menyemai benih-benih kebencian perkauman,” katanya.

Eloklah tu.  Depa buat berkali-kali sampai orang Melayu dah naik meluat,  sampaikan Menteri Amaran pun asyik memberi amaran tanpa sebarang tindakan,  takpe pula.  Bila mereka mempolitikkan dan mensensasikan isu kematian Kugan dan Teoh Beng Hock,  tidak mengapa kerana mereka begitu membela kaum mereka sendiri tapi bila ada Melayu mati dibunuh dan disembelih macam babi oleh salah seorang dari mereka,  pandai pulak menyepikan diri.

Arakian terkedulah semua pemimpin Pakatan Rakyat,  apatah lagi pemimpin DAP sendiri yang sudah tidak terkata kerana malu akhirnya seorang ahli kongsi gelap didalangi DAP akhirnya ditangkap kerana membunuh seramai 17 orang dengan cara yang begitu kejam dan tidak pernah terfikir oleh akal fikiran rakyat Malaysia ini.

Pakatan Rakyat ni bukan setakat musang berbulu ayam,  malah dah sampai tahap babi berbulu kambing.
Penipuan demi penipuan oleh peguam India,  ahli seumur hidup DAP,  ahli Bar Council dan salah seorang yang begitu berbakti kepada Hindraf.

Semakan Senarai Penerima Darjah Kebesaran (Bergelar) Negeri-Negeri dan Wilayah Persekutuan oleh Utusan Malaysia pun tidak mendapati nama suspek itu tersenarai bila disemak.

Jadi persoalannya,  dari mana peguam India,  pembunuh bersiri,  perasan diri Datuk tipu itu membeli pangkatnya itu yang telah dilaporkan oleh sebuah akhbar berbahasa Inggeris sebagai telah membeli gelaran tersebut daripada seorang ahli perniagaan dengan harga RM180,000???..."



No comments:

GoogleAd

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...